Thursday, March 8, 2012

Yılbaşı Çekilişi Var! Koşun Kızlar :)



Bakıyorum da blogum gün geçtikçe daha çok takip ediliyor.O takip edildikçe ben daha mutlu oluyorum.Diyorum ki beni mutlu eden takipçilerim de mutlu olmayı hak ediyor.Hepinizi hediyelere boğmak istesem de,bu öğrenci halimle nacizane bir çekiliş yapabiliyorum ancak.Malum önümüz de yılbaşı..

Yılbaşı deyince hepimizin aklına, şıngır mıngır süslenip kopacağımız partilere gitmek gelir..Dimi? :) O zaman ben de diyorum ki ne giyicem diye düşünmeyin.Yılbaşı gecesi için kırmızı elbiseniz benden ;)

Yapmanız gerekense 28 Aralık saat 15.00  tarihine kadar


  • blogu takibe almak

  • ve güncel takipçi olduğunuzu göstermek için trendmodadunyamiz@gmail.com 'a mail atmak.(Beğendiğiniz veya sevmediğiniz yazılar hakkında feedback yapabilir,blogta olmasını istediklerinizi söyleyebilir,ya da sadece slm :) yazabilirsiniz.)

Fotoğraf şimdilik temsili olup,model araştırması yaptıktan sonra hediye edeceğim elbisenin fotoğrafını koyucam!
Ilginizi Cekebilecek diger ornekler : mardin

No comments:

Post a Comment