Tuesday, July 31, 2012

Eşimin Kestiği Son Siparişler - Denizci Tema ve ALİ


     Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır post hazırlayamadım, nasılsınız bakalım, umarım hepiniz iyidsinizdir canlarım :D Sizlere eşimin kestiği son sipariş ahşap objeleri göstermek istiyorum vallahi bayılacaksınız :D çünkü ben bayıldım tabii zor ayıldım :D…













 

    Siparişleri veren Kezban Hanım bu figürleri yakışıklı oğluşunun odasında farklı bir duvar süsü olarak kullanacak... İsmini de şimdiye kadar yaptıklarımızdan farklı bir fontta kestik… İnce ahşaptan kestik bu sefer harfi çok da güzel oldu bu karakter, biz de oğluşumuzun isminden de kestik, vallahi bayıldım bu harfin karakterine, teşekkür ederiz sevgili kocacım :D









 

    Ayrıca bu ismin yanına denizci temalı objeler de istedi, biz de uzun zamandır kesmek istediklerimizi fırsat bu fırsat çizelim, keselim, tasarlayıp üretelim dedik :D Vallahi ben bu objeleri uzun süredir beklediğimden hemen bir yerlere ayarladım bile. Oğluşum odasına kutular ve panolar yapacaktım onların üzerinde şık durur vallahi :D Ama önce boyayıp vernikleyip hazır hale getirmem lazım… 


 

    Kezban hanım bu kestiğimiz figürleri boyanmış ve süslenmiş olarak istedi, sizlere şimdilik ham hallerini sunayım dedim boyanmış, bitmiş halini de daha sonra yayınlarım, bu hafta da bu güzelliklerle uğraşacağım inşallah :D











    Son zamanlarda siparişlerle haşır neşiriz (maşallah diyeyim, siz de diyin lütfen canlarım :D), çoğu özel kesim siparişler olduğu için blogumda yayınlamıyorum, zaten etik olarak da doğru değil. İnsanlar özel çizimlerini, tasarımlarını bize emanet ediyorlar, emanete hıyanet olmaz bizim kitabımızda :D Önceki akşam Çankaya'da mağazaları olan mimar karı-koca (aslında karı lafına sinir oluyorum ama burada uygun gelebilecek bir kelime bulamıyorum :( malesef )ile kahve içip çizimlerinden ve kesimlerimizden konuştuk. Fikirler havada uçtu, çok güzel zaman geçirdik onlarla, inşallah güzel işlerde birlikte olacağız :D Allah hepsine hayırlı işler nasip etsin, güzel işler çıksın inşallah… 




    Neyse gelelim bu denizci temalı objelerimize, eğer sizler de bu sevimli objelerden ya da harflerden sipariş vermek isterseniz bize mail adresimizden ulaşabilirsiniz…




                                                 shd@sibelinhobidunyasi.com




    Şimdilik bu kadar canlarım, sevgiyle, güzelliklerle ve mutlulukla kalın…

No comments:

Post a Comment